Kontaktoplysninger i forbindelse med SpringCup 2019:
Spørgsmål vedr. indtastning af spring og/eller score:
Peder Langelund
Generelle spørgsmål:
Steffen Mølgaard
2 0 2 0 | d. 5. dec.
Før konkurrencen |
|
Under Konkurrencen |
når den foregående konkurrence er færdig. Der skal springes i nummerorden og kun ét spring pr. deltager.
Dvs. de 20 første gymnaster laver deres prøvespring + konkurrencespring inden næste gruppe (nr. 21 m.fl.) kører prøvespring
|
Efter Konkurrencen |
Indsaml den udfyldte dommerseddel ved dommerbordet efter endt konkurrence og aflever den til tasteservice ved speakerbordet.
Forventet starttid og evt. forsinkelser oplyses af speakerbordet i forbindelse med klarmelding. Ændring af spring til finalen skal ske hurtigst muligt efter offentliggørelse af resultat. |
“jobbet” består i at opkræve entré ved indgangen.
Der kan betales med:
Første hold møder 05.45 og vil modtage information og byttepenge ved indgangen, af Steffen Mølgaard. Andet hold modtager informationer fra det afgående hold.
Overnatning.
Der er lavet en plan over hvilke hold der skal sover i de forskellige klasseværelser. Der hænges skilte op med de forskellige hold hvor de skal sove.
Man klargør klasseværelser – ved at evt. fjerner specielle ting som ikke skal ødelægges (På Sølystskolen sættes det i depot i sygeplejerummet)- (På Ungdomsskolen sættes det ud i køknet), skriver en note om hvor det skal stå hvis dette er tilfældet, så holdet der skal rydde op ved hvor det skal placeres igen.
Bespisning.
Der skal evt. hentes udstyr i SSC til brug for forplejning – tallerkner og kopper m.m.
Der skal stilles borde frem til bespisning af morgenmad i kantine området, samt et par ekstra borde i læreværelsets køkken, til at skære brød m. m på.
Når der skal afholdes fest på Sølystskolen skal der også stilles borde og stole frem i hallen. Antal vil være oplyst af den erfarne hjælper som er til stede ved opstarten. Borde og stole findes under scenen. Borde gøres klar med duge og evt. lys.
Der påbegyndes også bar opsætning med gulv m.m. Dette findes i kælderen.
Indkvartering.
Man sidder som regel min. to personer i forhallen af skolen. Her fore findes plan og beskrivelse over hvilke hold der overnatter i hvilke lokaler.
Man skal vise holdene til deres klasseværelse på skolen, låse op og sørge for at låse igen hvis de går der fra.
Der udleveres sorte affaldssække til alle hold ved ankomsten, der instrueres om at holdet skal forlade klasselokalet ryddet og lige så pænt som da der blev låst op. Og de skal bruge de udleverede affaldssække som medtages til containeren uden for skolen ved afrejse.
(Der vil være affaldssække m. m i forhallen). Man laver status til nattevagten som overtager ansvaret for skolen.
Dit job består fortrinsvis i, at der kommer forfriskninger til:
Dommer bordene Speaker tårnet
Nummer uddelingen, herunder ”nummermænd/piger” Samaritterne
Forhallen (Kassen)
Forfriskningerne består af:
Kaffe / te – som hentes i cafeteriet
Vand – som ligger på køl i den gamle kantine Frugt – som ligger i det lille køkken
Slik – som ligger i det lille køkken og/eller hentes i cafeteriet. Husk kaffe krus og plastik bæger.
Det er en god ide at skære frugten ud, dele evt. bananer i 2. Der står plastikskåle du kan bruge til frugt og slik.
Hvad skal der laves:
Med jævne mellemrum går du en runde i hallen og checker op, om nogle mangler noget. Du fylder op, men der skal ikke overfyldes. Specielt skal der være meget ved nummer udleveringen, da det er her ”nummermænd/pigerne” kommer forbi og henter forfriskninger.
Sidst på dagen skal der ikke så meget i skålene.
Der udover skal du også sørge for at der er ryddeligt i cafeteriaet (den gamle kantine) inde bag ved. Her skal dommerne og hjælperne spise frokost. Frokosten leveres af Silkeborg Hallens cafeteria.
Efter frokosten rydder du op. Alt porcelæn samt overskydende mad henter de fra Cafeteriaet.
Medaljer:
Der skal lægges medaljer ud på tre bakker. Du vil få særskilt af vide, om du skal tage denne opgave, hvordan og hvor mange medaljer.
Oprydning af cafeteriet / køkken / kontor:
Når stævnet er ved at være færdigt, skal du sørge for, at rydde op og samle SPD’s materiel sammen, så det kan pakkes og køres i SS
Har du spørgsmål eller mangler noget på dagen, ring:
Jeanne Hofmann – 22646610 KONTAKTES KUN PÅ DAGEN.
Steffen Mølgaard – 40348433
molgaardsteffen@gmail.dk